Personvern, diskresjon og behandling av personopplysninger.
Når du bestiller eller registrerer deg som kunde, oppgir du dine personopplysninger. I forbindelse med bestillingen og/eller registreringen godkjenner du at vi lagrer og bruker disse opplysningene for å fullbyrde våre forpliktelser overfor deg. Vi dokumenterer også kommunikasjonen vi har med deg for å kunne tilby deg den servicen du forventer deg av oss.

Ekt Rideskole og Husdyrpark AS gir ikke dine personopplysninger til tredje part. I følge lov om personopplysninger har du krav på å få den informasjonen som vi har registrert om deg. Hvis informasjonen er feilaktig, ufullstendig eller irrelevant, kan du kreve at informasjonen rettes eller fjernes. Kontakt da i tilfelle oss på adressen nederst på siden.

Ekt Rideskole og Husdyrpark AS bruker også en tjeneste fra Google Analytics for å anonymt generere statistikk og besøkstall for våre nettsider. Dette muliggjør at Google kan følge med på dine beveglser på våre nettsider. Ønsker du ikke at Google skal gjøre dette, kan du blokkere for dette i din nettleser.

Postadresse:
EKT Rideskole og Husdyrpark,