Onsdag 1.mai er det ikke rideskole, men vi setter opp flere typer ridetilbud på ettermidagen.
Betaling på forhånd i billettbod eller til ansatt med veske. Ta med kvittering til oppropet. Oppmøte i ridehallen 10 min før timen.

Alder: fra 8 år. Ridelærer: Sissel T. Falch.

Åpen time Pluss ons 1.mai

Tid: Kl 15-16
Pris:
Kr 400,- pr. time
(3-8 elever kr 400,-  2 elever kr 450,- 1 elev kr 860,-).

For å delta på Åpen time Pluss må du være på lett øvet-nivå.
Dvs at man må kunne ride hesten i alle gangarter uten leier. Man må også kunne sale opp selv.

Sitstrening ons 1.mai

Undervisning en til en
Tid: Kl 16, 16.20 og 16.40
Pris: Kr 300,- pr. 15 min
Varighet: 15 min (inkl ferdig oppsalt hest)

Å sitte med setet i det dypeste punktet i salen og med riktig bekkenstilling vil automatisk føre til en utgangstilling som vil trene rytterens balanse effektivt. Den minste feilstillingen av bekkenet og forstyrrelse av hestens balanse gir kroppen spenninger som igjen forstyrrer rytterens balanse. Her får du en intens og unik mulighet til å trene sits, et viktig fokus for å komme videre som rytter.

Privattime dressur ons 1.mai

Tid: Kl 17.15
Alder: fra 5 år
Pris:
Kr 860,- pr. 45 min ridning (Undervisning en til en)
Varighet:
60 min

Privattimer er undervisning i dressur inne i ridehallen. Ryttere på alle nivåer og aldre kan bestille privattimer. Det undervises på rideskolens hester av en av rideskolens intruktører. Det er mulig å bestille priavttimer for grupper, se priser og betingelser under Timeplan og priser.

Ring 22199786 eller send e-post.
Vi må ha fullt navn, alder, høyde og vekt, samt nivå/rideerfaring. og hvilken time/klokkeslett du melder deg på.
Husk at du må få en bekreftelse fra oss før du har plass på ønsket time.

Du kan også benytte vårt påmeldingsskjema for enkeltridetimer.