Hovedansvarlige for stevnet er Silja og Lene Halvorsen.

• Kun en klasse pr. elev hvis mange påmeldte.
  • Ridetider vil bli offentliggjort på vår nettside (se link til startlister over) og på oppslagstavlen i stallgangen.
  • Startavgift kr 250 pr. person. Betales før start i billettboden og stempel på rytterens vises før du går banen.
  • Deltagende elev kan ha med seg en person som ikke betaler inngang (inngangsbillett kr:60,- Betales i billetboden)

Lørdag 21. april

• Klasse 1: 20 cm. (Oppmøte kl .09.15, banebygging)
    Bedømming: deltakersløyfe
  • Klasse 2: 70 cm. (Oppmøte kl. 09.30 – klargjøring av hester til klasse 1) Bedømming: feil og stil
  • Klasse 3: 40 cm. 40 cm (Oppmøte kl. 09.45, banebygging)

Søndag 22. april

• Klasse 4: Bommer. (Oppmøte kl .09.15, banebygging)
  • Klasse 5: 50/60 cm. (Oppmøte kl. 09.30 klargjøring av hester til kl.4)

Rytterens antrekk

• Ridebukse, evt. bukse som sitter tett inntil kroppen
  • Ridestøvler, evt. sko som går over ankelen og har hel
  • Godkjent ridehjelm
  • Ridejakke med skjorte, evt. genser i en mørk farge som sitter tett inntil kroppen slik at dommeren kan se sitsen din, og ikke hindrer bevegelighet på hesten.
  • Hansker som ikke glir (ridehansker)

Oppmøte og betaling

Dere kan komme til EKT Rideskole fra kl. 09.00, da åpnes portene. Billettboden er åpen fra kl. 09.00, du må betale før du kan ride. Rytter får stempel (som kvittering) som vises til oppvarmingsansvarlig før oppvarmingen.

Alle ryttere kan ha med seg en person inn gratis, alle andre i følget betaler inngangsbillett kr 60,- pr pers.

Velkommen til en hyggelig og lærerik stevnedag!