Viktig informasjon til alle som har sendt inn ventelisteskjema til ridekurs i perioden 1.juli 2017 – ca 1.mars 2018

Grunnet datafeil har vi nylig oppdaget at vi ikke har mottatt skjemaene som ble sendt inn i oppgitt periode. Dette er veldig beklagelig, og vi har dessverre ikke lyktes med å oppdrive skjemaene.

De av dere som fortsatt er interessert i plass på ridekurs må derfor gjøre følgende:

• Søk i din mailinnboks etter bekreftelsen på at du registrerte deg på venteliste hos oss.
• Videresend den mailen til oss til post@rideskole.no så fort som mulig. Vi vil lagre deg på nytt i vår venteliste og vil kontakte dere når vi har tilbud om ledig kursplass.
• Hvis du ikke finner bekreftelsen i din innboks, må du gå inn og registrere deg på nytt i skjema for venteliste til faste ridekurs.

Vi beklager de ulemper dette medfører for dem det gjelder, og håper med dette å nå frem til de berørte.

Mvh EKT Rideskole og Husdyrpark